שטיחים איכותיים רנבי הום קוטור - כך תבחרו אותם

הווילונות הם מוצרים אשר מסייעים בהצללה ובהחשכה של החדר והחלפת התאורה הטבעית באור מנורות. לעתים, כשאנו מבקשים להזיז אותם הצידה, קיים סיכון לפיו משב רוח קל יניף את הקצוות שקרובים לחלונות לכיוון התריסים ואז זה גם ילכלך את יריעת הווילון המתבדר וגם לא ייראה טוב כשמתבוננים על הבית מבחוץ ורואים ציצית קטנה של בד צצה לה משום מקום. הפתרון לכך הוא גדילים לווילונות: חוטים עבים או חבלים באמצעותם קושרים את היריעות לאחר שהזזנו אותן הצידה. לגמרי במקרה, או שלא במקרה, מדובר על מוצרים מאד מעוצבים, שכן כל אמצעי קשירה כזה מכיל פונפונים מהודרים ושזור במרקם אומנותי במיוחד. כיצד מומלץ להסדיר גדילים לווילונות שלכם, אם כן?

קפלו את הווילון ודמיינו כיצד צריכים להיראות הגדילים

היריעות מגולגלות הצידה, וכעת מה שנותר הוא לחשוב על הגדילים. חוטים עבים או חבלים או אמצעי קשירה עם פונפונים שנמצאים במרכז היריעה המגולגלת ודואגים לנצור אותה. משל למה הדבר דומה? לבחירת קוקיות לשיער אסוף. כפי שלא הייתם רוצים לבחור במשהו שלא יתאים לצבע השיער ולצורה בה הוא מסודר על הראש, אותו דבר בווילון. בכל בית הווילון נראה שונה, היריעה מעוצבת באופן שאינו בהכרח אותו דבר כמו יריעת וילון בבית אחר ולכן גם הגדיל שמתאים לא יהיה בהכרח זהה. עבור חלקנו – נגיע למסקנה כי אמצעי קשירה עם פונפונים הוא שיתאים וחלקנו בוודאי נהיה סבורים כי חוט דמוי חבל מחוספס או מגורען הוא התשובה לעיצוב הווילון שלנו. לחילופין, ישנם לא מעט גדילים חלקים ומהודרים שעשויים להתאים ליריעה.

הבחירה המושלמת – בחנות בדי עיצוב בית בלעדית

חנות שעוסקת אך ורק בבדים ועורות ומשווקת אותם תוך הקפדה על איכות ועל קשר עם יצרנים מובילים ברחבי תבל היא זו שבה תוכלו למצוא גדילים לווילונות המתאימים עבור עיצוב הבית שלכם. בחנות זו ניתן למצוא גדילים מסוגים רבים אשר עשויים להשלים את תמונת המראה של יריעות הווילונות שלכם.

רנבי הום קוטור – גדילים לווילונות בהתאמה אישית

חנות Renby הום קוטור משווקת גדילים לווילונות באיכות חסרת פשרות. גדילי הווילון של רנבי הום קוטור מביאים שינוי של ממש למרחב הביתי שלכם. בואו לחדד את עיצוב הווילונות עם גדילים של רנבי הום קוטור!

שיתוף: