שטיחים איכותיים רנבי הום קוטור - כך תבחרו אותם

הסדרת מצעים למיטות היא פעולה שנראית לנו על פניו פשוטה, אבל בפועל מדובר במשימה המצריכה ידע ברמה גבוהה כדי להגיע לתוצאות מספקות. אל תשכחו כי המצעים הם רכיב חיצוני ועל כן הם חלק בלתי נפרד מעיצוב החדר. לכן, במקבץ טיפים זה נלמד אתכם כיצד באמת מומלץ לעצב מצעים. כמו כן, נספק לכם פתרון בו תוכלו למצוא את המצעים האיכותיים והעמידים ביותר שאינם רגישים לכביסה ומספקים יציבות להרבה מאד שנים.

טיפ מס’ 1: ניסוח מראה עיצוב המצעים

מצעים הם לא רק סדין, ציפה וציפית, הם הרכיבים החיצוניים של המיטה. כל עוד לא הסדרת כיסוי למיטה, מדובר בשכבה החיצונית ביותר במיטה. גם מי שכן הסדיר בדרך כלל משאיר חלק נכבד מהמצעים חשוף ולכן גם אז הם משפיעים על עיצוב החדר. לשוב לבחור בצבע ובסוג הבד המבוקש לגיבוש ראשוני של הדגם הנבחר. כותנה למשל היא בד רחיץ ועבה, לעומת סאטן שנחשבת כותנה לא סטנדרטית ויותר דקה ונושמת. אידאלית בקיץ. חשוב לבחור ברכיבים שגם יהיו לכם קלים לניקיון וגם יספקו לכם נוחות חסרת פשרות בעודכם ממצעים את המיטה.

טיפ מס’ 2: מקום בחירת המצעים

את המקום בו תבחרו ותרכשו בו מצעים צריך לקבוע בהתאם למומחיות צוותי העבודה בנושא בדים ולנוכחותם הרבה בחבי שטח המכירה. מקום בו המומחיות היא שיווק בדים ויש בו שירותי מרפדיה הוא המקום בו תמצאו בסבירות הגבוהה ביותר מצעים איכותיים שישמשו אתכם בנוחיות מדי לילה ויספקו למיטה שלכם בוסט עיצובי מן הנמעלה הראשונה.

טיפ מס’ 3: אופן בחירת המצעים

מצאתם חנות בדים? לא צריך לצאת מהבית. גשו לאתר החנות והקליקו על הדמיית המחשב. שם תוכלו למצוא מבחר רחב של בדי מצעים למיטות, כולל כיסויי מצעים לשמירה עליהם כשהמיטה לא בשימוש.

טיפ מס’ 4: Renby הום קוטור – המקום שלכם לבחירת מצעי בית איכותיים

בחברת Renby הום קוטור ניתן למצוא מצעים בעיצובים שונים, החל מעיצוב אוורירי עם סאטן או כותנה מצרית ועד עיצוב עם כותנה רגילה ללא עיבודים כלשהם. בואו להסדיר בבית Renby הום קוטור את מצעי החלומות שלכם באמצעות בחירת בדי איכות למטרה זו.

שיתוף: