שטיחים איכותיים רנבי הום קוטור - כך תבחרו אותם

עיצוב לבית באמצעות בדים אפשרי כיום לא רק במקומות הייעודיים כמו מצעי המיטה, שטיחי הרצפה והווילונות. כיום, ניתן לממש עיצוב בית גם על גבי הקירות שלכם. במקום שיהיו חיפויי קיר מאבן או טפט מדבקה, ניתן להטמיע בד בקירות שייראה אדוק יותר מאשר שטיח על הרצפה: חלק אינטגרלי מהצביעה של הקיר. הקיר לא ייצבע פיזית אך הבד שיושם עליו ייראה כמו צבע קיר לכל דבר ועניין. יתרה מכך, ניתן לחלק את הצבע שתבחרו לגוונים כהים ובהירים וליצור ספקטרום גוני של אותו צבע. לדוגמה, כיסוי כחול המבוסס על כחול מוחשך, כחול רגיל ותכלת.

בחירת כיסוי הבד המושלם עבור הקירות שלכם

הבחירה קלה מאד ליישום באמצעות הדמיית מחשב של חנות בדי בוטיק. בחנות כזו ניתן למצוא את כל סוגי בדי הבית, כולל המֻכָּרִים שבהם (וילונות, גדילים, מצעים וכד’). חיפויי קיר בחנות זו מאפשרים עיצוב לבית בעל תבנית ייחודית שנדיר למצוא בדרך כלל: חיפויי בד דמויי אבן, חיפויי בד גרפיים, חיפויי בד חד גוניים ועוד. בחירתם של כיסויי בד מעוצבים מעניקה לדקורציה הביתית שלכם את כל מה שנדרש כדי ליצור את הייחודיות הפנימית שבה.

מציאת דגם כיסוי הבד המתאים ביותר לקיר שלכם

את התהליך הזה מומלץ ליישם באמצעות הדמיית מחשב של חברת בדי בוטיק. בעזרתה, ניתן להיחשף למכלול של חיפויים מעוצבים המעניקים עיצוב לבית ברמה הנדרשת לכם. מומלץ לבצע תכנון מוקדם של הצבעים והמרקם, ממש כמו שמתכננים צביעת קיר לפני בואו של הצבעי. באמצעות הדמיית מחשב, במקרה כזה, ניתן למצוא בקלות את החיפוי שייחלתם לו ולהזמין את התקנתו על הקיר המיועד.

Renby הום קוטור – ליהנות מעיצוב קירות בית ייחודי

עיצוב לבית בחברת Renby הום קוטור מבוסס כולו על בדי בוטיק. העיצוב החדש ניתן ליישום על גבי הקירות והמרצפות, הווילונות והמצעים, ובכל מקום אחר אשר יש בו בדים. החברה משווקת גם קריסטלים צבעוניים להעמדה במזנון הסלוני כחפצי נוי. חפשו את טכניקות העיצוב לבית שלכם באתר של Renby הום קוטור ורכשו עיצובי בד וקריסטל חדשים לכל מקום בו הוא נדרש.

שיתוף: