שטיחים איכותיים רנבי הום קוטור - כך תבחרו אותם

באמצעות טכניקות עשירות של עיצוב לבית – ניתן להפוך אותו לדקורטיבי במיוחד, כשהוא מבוסס על בדי יוקרה נדירים. בדים אלו אפשריים להטמעה ככיסויי מצעים, כווילונות, כגדילי-וילון, כשטיחים ואפילו כחיפויים לקיר שלכם. קראתם נכון: במקום לצבוע קיר בלבן או לרכוש לו חיפויי אבק, מטמיעים עליו בד שייראה כמו צביעה ואבן! עיצוב לבית בטכניקה זו מאפשר לכם ליהנות ממרקם דקורטיבי עשיר במיוחד ולעשות מהחלק הפנימי של הבית שלכם למעוצב באופן חסר פשרות.

תכנון עיצוב בדי מיצוע, שטיחים  ווילונות

עיצוב זה נעשה בכל בית (למעט וילונות, אם בוחרים להשתמש בתריס בלבד) ועל כן הוא מוכר לכולכם. אבל כשהוא נעשה בחנות שתחום ההתמחות שלה הוא בדים, זו חוויה שונה לחלוטין מאשר רכישת המוצר בחנות מוצרי בית כלליים. בחנות בדים ניתן להגיע להמון טכניקות עיצוב, למבחר עשיר של בדי בוטיק ולמרקם עשיר במיוחד מכל סוג, חלק, מגורען, בפריסה גונית, במרקם פסיפס, ועוד. היות ואלו מוצרים המהווים עיצוב לבית שידוע לרובנו, פשוט גשו לתכנן את העיצוב מבחינת גוון ומרקם ומצאו באמצעות הדמיית מחשב של חנות בדים את המוצרים המבוקשים.

תכנון חיפויי קיר מבוססי בד

חיפויים לקיר עשויים מבד ייראו בדיוק כמו חיפויי אבן או צבע חי. הם ניחנים במגע רך ונעים ועל כן הם מאפשרים התנהלות פשוטה בתוך החדר: היתקלות בקיר לא תוביל בהכרח למכה חזקה ולמעשה השגרה תהיה יותר בטוחה מאשר בקירות מוצקים וחשופים. את התכנון של חיפוי הבד ניתן לממש בקלות באמצעות הדמיית מחשב של חברת בד בוטיק. בחברה זו תוכלו למצוא את בדי הקיר המתאימים לכם ביותר. אם החלטתם כי קיר לא לבן הוא השאיפה בבית, פשוט תכננו באיזה צבע הוא יהיה ועל איזה מרקם יתבסס, ובחרו את החיפוי המבוקש בחברת בדי בוטיק.

Renby הום קוטור – עיצוב לבית ברמה אחרת

עיצוב לבית בחברת Renby הום קוטור מבוסס על בדי בוטיק מהודרים העשויים ממיטב חומרי העיצוב, כותנה מצרית, משי, פשתן ועוד מבחר בדי איכות. בחברת Renby העיצוב קודם לכל וניתן למצוא דקורציות מהודרות מכל הסוגים. הדמיית מחשב משוכללת של החברה מאפשרת לצרכן לבחור את בדי הבוטיק שלו למיטה, לווילונות, לשטיחים ולקירות וליהנות מכל הנדרש לדקורציה ביתית חסרת פשרות.

 

שיתוף: