שטיחים איכותיים רנבי הום קוטור - כך תבחרו אותם

כריות FISCHBACHER

מה צריך לדעת לפני שבוחרים את הריפוד לכסאות? איזה סוגים קיימים ומה מתאים לצרכים שלכם? כמה דגשים חשובים שיעזרו לכם לדעת ולבחור באפשרות המתאימה עבורכם

כסאות בר הם עולם שלם וקיים מגוון רחב של אפשרויות, כאשר בשנים האחרונות הכנסת פינת בר הביתה נפוצה יותר ויותר ומשרתת רבים ככלי לעיצוב חדשני ומרענן. בכדי שפינת הבר תתרום לעיצוב ותשדרג אותו עליה להיות מתאימה למבנה והסגנון הקיים.  התאמת בדי ריפוד  לכסאות בר משנים באופן ניכר את המראה של פינת הבר ומשפיעים על העיצוב הכללי של הבית.

עיצוב פינת הבר

השימוש בפינות  בר הינו רחב, החל מפאבים, מסעדות ובתי קפה ועד לשימוש בבית כתחליף לפינת אוכל, פינת ישיבה או כתוספת מרעננת באזור אחר בבית. עיצוב פינת הבר מושפע רבות מייעודה ושימושה ולכן טרם הבחירה יש לחשוב למה הפינה מיועדת, מה תהיה תדירות השימוש? מי הם המשתמשים העיקריים (מבוגרים בלבד או גם ילדים)? וכדומה. כמו כן, יש להתחשב בסביבה אליה מכניסים את פינת הבר מבחינה עיצובית, שכן סגנון הכיסאות והשולחנות המרכיבים את פינת הבר צריך להתאים לריהוט הקיים מבחינת מראה כמו גם מבחינה פרקטית.

למה בדי ריפוד לכסאות בר חשובים?

בראש ובראשנה, באפשרותו של הריפוד להשפיע באופן ניכר על המראה של כסאות בר והמראה הכללי והאווירה בחלל הבית, החל מצבעו ועד לסוג הבד ואיכותו. הריפוד יכול לייצר מראה חדשני, מיושן, אלגנטי,כפרי, פשוט ועוד. בהמשך, בדי ריפוד, מייצרים מושב נוח ונעים. למשל, כאשר המטרה היא ישיבה ממושכת, אחד המרכיבים החשובים שיש לקחת בחשבון הוא תחושת הנוחות בזמן הישיבה. כאן, נכנס הצורך בבדי ריפוד שמצד אחד מתאימים במראה ומוסיפים רבות לעיצוב ומאידך, מייצרים מושב נוח וגמיש יותר שמתאים לישיבה לטווח הארוך.

אפשרויות של בדי ריפוד

בחירת הבד, סוגו וסגנונו מושפעת מקריטריונים נוספים. בדי הריפוד צריכים להתאים למטרתם וייעודם. כך למשל, בדי ריפוד לכסאות בר המשמשים בברים ופאבים יהיו עבים, גמישים ועמידים יותר מהרגיל שכן השימוש בהם נעשה באופן תדיר וישנה תחלופה גבוהה של היושבים והקמים מהם ולכן שחיקתם מהירה יותר.

באופן דומה, במטבח יהיה צורך להתאים את הריפוד לשימוש יום יומי, כזה שניתן לנקות בקלות מכתמי אוכל. לדוגמה: בדים סינטטיים נפוצים לשימוש בשל סיבי הפוליאסטר ומיקרופייבר שהינם סיבים חזקים הדוחים נוזלים וכך נטייתם להתלכלך פחותה והם קלים יותר לניקוי, מחזיקים הרבה זמן ומראם אסתטי ופשוט. בדים מסוג זה נותנים מענה הולם לפינות אוכל, פאבים, ברים בתי קפה ומקומות החשופים יותר לאוכל ולכלוך. כמו כן, בדים אלו לרוב חזקים ועמידים ולכן נשחקים באופן איטי יותר ויכולים להחזיק הרבה זמן. לעומת זאת, בדים טבעיים כמו פשתן וכותנה רכים, נעימים ומייצרים מראה טבעי ואסתטי. ריפוד בעזרת בדים  אלו  יתאים יותר לפינות ישיבה שתדירות השימוש בהן נמוכה יותר והן לא משמשות כפינות אוכל, מאחר וקשה יותר  לנקות אותם ולהסיר מהן כתמים. יתרונם של בדים טבעיים הוא ברכות ובמראם היפה התורם רבות לעיצוב  והם מגיעים במגוון דוגמאות וצבעים לבחירה.

החלפת בדי הריפוד

יתרון נוסף בבדי ריפוד לכסאות בר הוא בכך שריפוד ניתן להחלפה. משמע, מפעם לפעם אפשר להחליף את הריפוד מבלי לקנות סט חדש ושלם. כך ניתן לחסוך סכומים גבוהים בהחלפת כלל הריהוט כאשר רוצים לייצר שינוי ואווירה חדשה או לחילופין כאשר הריפוד בלוי, מיושן ומלוכלך. בנוסף, היכולת לחדש מבלי לקנות סט חדש היא יתרון גדול המאפשר לשמר סט אהוב וסנטימנטלי לאורך זמן.

שיתוף: