שטיחים איכותיים רנבי הום קוטור - כך תבחרו אותם

צבעי קירות ביתנו, הינם נדבך חשוב מכלל מערך עיצוב הבית. רצוי ביותר לבחור את הגוונים המתאימים המשתלבים עם שאר האלמנטים. באמצעות בחירתם, כל אחד יוכל להגדיר את העדפותיו העיצוביות והאסתטיות. לבסוף, צביעת דירה יכולה לשנות את מראה הבית כליל ולהכניס אליו משב רוח רענן. מחיר צביעת דירה, תלוי בגודלה.

כיצד בוחרים את הצבעים?

גם אם טעמכם ברור ואתם יודעים בדיוק באילו גוונים אתם רוצים שיצבעו את דירתכם, מומלץ ביותר להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע, כמו למשל – מעצבי פנים, אדריכלים, והעוסקים בהום סטיילינג. אלה יוכלו לסייע לכם רבות להימנע מטעויות בבחירת צבעים שאינם מתאימים לחללי הבית, בסופו של דבר, השאיפה היא לייצר הרמוניה.

רעיונות חדשים

בנוסף, מעצבי פנים, ערים למגמות החדשות בעולם העיצוב, כך גם באשר לצביעת הבית. הם מכירים את הטרנדים האחרונים, את הצבעים והמרקמים שנותנים כיום את הטון בעולם העיצוב, יש להם אמצעי הדמיה, כך שתוכלו לראות בדיוק כיצד דירתכם תיראה. כאמור, גם אם הגעתם עם רעיונות מוכנים מראש, איש מקצוע תמיד יוכל להביא עמו רעיונות חדשים, שכלל לא חשבתם עליהם.

בחירת בית העסק

בכל הקשור לעיצוב הבית, רצוי ביותר לפנות לבית עסק אשר חרט על דגלו את נס המצוינות והאיכות. מקום בו יהיה לכם עם מי להתייעץ, לקבל טיפים מועילים, וכמובן, סיוע בבחירת הגוונים ההולמים את ביתכם. חנות המציעה עוד מגוון מוצרים אחרים לעיצוב הבית, כך שניתן לשלב בין אלמנטים שונים.
המטרה העיקרית היא לשדרג את מראה הדירה, לא תמיד חייבים להוציא סכומי עתק, גם שינויים קטנים, יכולים לעשות את כל ההבדל, שבין דירה שגרתית לבין דירה מעוצבת למשעי ובעלת מראה ייחודי ומעורר רושם.

עלות צביעת הבית

כעת וודאי תשאלו את עצמכם: מהו מחיר צביעת דירה? ובכן בראש ובראשונה המחיר תלוי בגודלה. בעבור דירת חדר, תשלמו החל מ 550 ₪ ועד 1,000 ₪. בעבור דירת 2 חדרים, יהיה עליכם לשלם סכום הנע בין 1,400 ₪ ועד 2,000 ₪. צביעת דירת 3 חדרים תעלה בין 2,100 ₪ ועד 3,300 ₪. מחיר צביעת דירת 4 חדרים, מחירו ינוע בין 2,800 ₪ ועד 4,400 ₪, ואילו מחיר צביעת דירת 5 חדרים ינוע בין 4,000 ש”ח ועד 9,000 ₪.

שיתוף: