שטיחים איכותיים רנבי הום קוטור - כך תבחרו אותם

שוקלים להחליף את רהיטיכם הישנים? הם נראים בלויים, שם פעם ולא שייכים למציאות העכשווית? אולי הם פשוט התבלו קלות? בכל הבעיות הללו ניתן לטפל גם מבלי להחליף את הרהיטים, ועוד – על בסיס עסקה זולה במיוחד לעומת מהלך זה. ניתן ליישם עבודת מרפדיה קלה ליישום לשחזור הרהיט, ומי שבאמת רוצה לעבוד בפשטות יכול פשוט להניח ריפודים ניידים ייעודיים. באמצעות בדים לריפוד ריהוט אתם יכולים ליהנות שוב מספות וכורסאות מעוצבות, ובכך – לייפות את הבית שלכם בעיצוב חסר פשרות.

בדים לריפוד ריהוט – התשובה לריהוט ישן ובלוי

אם הריהוט שלכם כבר לא במצב חדש, יש בו שריטות וקרעים קלים אך הוא עדיין במצב טוב, יציב, נוח לישיבה ומספק, ניתן לשמור עליו באמצעות בדים לריפוד ריהוט. את הבדים ניתן להטמיע או במרפדיה מקצועית For good או להניח באופן ידני על הרהיטים. כיצד מומלץ לתכנן את הבדים של הרהיטים שלכם?

עיצוב גוני של הבדים

מאד מומלץ לבחור תבנית צבע עיקרית לבד ולהתבסס עליה. ניתן להסתמך על בד בהיר או כהה במגוון של צבעים. אנו ממליצים לעבוד עם הדמיית מחשב של חנות המתמחה בבדים לבית על מנת למצוא את הריפוד המושלם לרהיטים שלכם. את הבחירה חשוב לעשות במיקום בו אתם מבקשים שהרהיטים ימוקמו ולכן אם התכנון הוא לשנות אותו לאור רה-ארגון עתידי של הסלון, חשוב להשוות כשהרהיטים כבר במיקום החדש, כדי למצוא את הבדים עם הצבעים שיתאימו לו באופן ניכר.

עיצוב טקסטורת הבד

גם לטקסטורה של הבד חשיבות מכרעת בעיצוב שלכם. ניתן לבסס רכישה על בד חלק או מחוספס, עבה או דק. חשוב לבחור בנוסחת הבד הנוחה לכם ביותר, שתספק את מלוא הפוטנציאל כאשר אתם יושבים על הרהיטים שחידשתם. לכל בית – דרישות נוחות משל עצמו ולכן חשוב לבחור בזהירות הנדרשת כדי למצוא את הטקסטורה המושלמת עבורכם.

רנבי Renby – בדים לריפוד ריהוט בהתאמה אישית

בחברת Renby תוכלו להסדיר בדים לריפוד ריהוט בהתאמה אישית. הבדים מתאימים לספות, כורסאות ומערכות ישיבה רציפות המתממשקות לפינת החדר או ממוקמות בתוכו, הרחק מפינותיו. בדי הריפוד יעשו גם מרהיטים ישנים במיוחד לפניני חמד אמיתיות. נסו ותיווכחו!

שיתוף: