שטיחים איכותיים רנבי הום קוטור - כך תבחרו אותם

לא יהיה זה סוד לומר כי וילונות מבטאים היטב את שאיפת רובנו לעיצוב משופר של הבית. ברם, מעטים יודעים כי המוצרים הישנים והיפים באמת עדיין ניתנים לרכישה ממש כמו בעבר. רבים מאתנו פונים לווילונות גלילה, שחלקם אכן מרשימים אבל עצם הטמעת הקסטה והיריעה האנכית מבטא רעיון מאד מסוים: עיצוב מודרני. לא בטוח שלכך התכוונתם כשנכנסתם לגור בבית. אם הכוונה הייתה לגבש עיצוב אותנטי, בורגני עתיק, בסגנון הישן והטוב ניתן לרכוש וילונות עם גדילים בחנות בדים מקצועית, ממש כמו פעם.

תכנון ראשוני של עיצוב הווילונות

לווילונות הזזה קלאסיים – שלל דרכי עיצוב. הבחירה היא בידכם. אנו ממליצים לבדוק את עיצוב הווילונות הנדרש בהתאם למראה החדר, לתכנן את הצבע ואת הצורה של הווילונות כאשר הם במצב פריסה: חלקים, גליים, או אחרים. כשאתם פונים לחברת בדים מקצועית שההתמחות שלה היא בדים לבית, ניתן למצוא ממש את כל הווילונות שאתם מתכננים ולכן הגעה עם תכנון כזה מאד חשובה ליישום תכנית עיצוב החלונות שלכם.

ייעוץ וליווי ממומחי חברת עיצוב בדים

מומחי החברה יספקו לכם הסברים על הווילונות השונים, שיהיו מבוססים על כותנה איכותית ובדים אחרים לרכישה  עבור הבית. הווילונות מעוצבים על ידי מפעלי וילונות מובילים בעולם וגם כאן בישראל. תוכלו לקבל הסבר על חומרי הייצור השונים, עמידותם, תשתית הפרזול לחיבור הווילונות ועוד.

התאמה מושלמת לחלונות שלכם באמצעות מידות מתאימות

לייעוץ בחברת עיצוב הבית מומלץ להגיע עם המידות הנכונות על מנת שיוכלו להכין וילונות לחלונות שלכם. אף על פי שהספרות המקצועית מכירה 2 סוגי מידות בלבד, לחלונות סלון גדולים ולחלונות חדר בינוניים (כי בואו נודה באמת, אף אחד לא ישים וילון בחלון קטן של מרפסת כביסה) מומלץ לבוא עם המדדים המדויקים על מנת שלא יתגלו בדיעבד חריגות במידות החלונות שלכם.

בחירת הווילונות בחנות בדים מקצועית באמצעות הדמיית מחשב

באמצעות הדמיית מחשב תוכלו לבחור וילונות מעוצבים בסגנון קלאסי של פעם. הדמיית המחשב מאפשרת לכם להסדיר את הווילונות דרך אתר האינטרנט של חברת הבדים המעוצבים מבלי לצאת מן הבית. נציגי החברה יקלטו את הזמנתכם ויספקו אותה לכתובת המבוקשת. מומלץ להיוועץ עם מומחה התקנת וילונות לפני שמתקינים.

שיתוף: