שטיחים איכותיים רנבי הום קוטור - כך תבחרו אותם

אליטיס חיפוי קיר

הידעתם כי חיפוי קיר אינו עשוי בהכרח מזכוכית? ניתן להסדיר חיפוי קיר מאריגים רחיצים וחסיני אש. הם עשויים ממבחר של בדים אותם ניתן לבחור בהתאם למה שאתם זקוקים לו בבית. במאמר זה אנו מספקים את המידע שחשוב לדעת על בחירת חיפוי קיר מעוצב, כזה שיהפוך את קירות הבית שלכם לדקורטיביים במיוחד ללא צביעה.

בחירת סוג הבד של החיפוי

ניתן לבחור חיפוי קיר כותנה, משי, עלים ופרחים המוטבעים באריג, ועוד מבחר בדים לשימושכם. ניתן גם להסדיר חיפוי מוויניל. ההבדלים העיקריים מתבטאים בין מרקם חלק לבין כזה שיש בו חספוס. בעוד ויניל או משי נראים יותר חלקים ואחידים, חיפוי כותנה לא מעובד (יש עיבוד משי חלק) ייראה מחוספס יותר. אנו ממליצים לבחור את העיבוד הנדרש בעיניכם. מובטח מגע רך ומלטף עבור כל עבודה שתבחרו.

גיבוש עיצוב חיפוי הקיר

חיפוי קיר יש לעצב באופן מתוכנן, ממש כמו צביעת דירה בצבעים שאינם לבן. אנו ממליצים לגבש את בחירת העיצוב של חיפוי קיר בהתאם לנדרש בחדרי הבית המיועדים. לכן, מאד כדאי לעבוד עם תמונות הממחישות את העיצובים המבוקשים על מנת שתוכלו לקבל רעיונות לבחירת חיפוי הקיר העתידי. העיצוב הוא חלק חשוב מאד בבחירתו של החיפוי כי הוא לא רק קובע במה הקיר יצופה אלא איך הוא ייראה. ממש כמו שצובעים צביעה אומנותית את הבית, כך חשוב להתייחס לבחירת חיפוי קיר מעוצב באריגי בוטיק.

הקפדה על פרספקטיבה

בגדול, מדובר בחיפויים המכסים את כלל הקיר ולכן אין כאן סוגיה של יחס גדלים. אבל, בדרך כלל מומלץ לשמור את החיפויים הבהירים יותר לחדרים הגדולים ואת הכהים יותר לחדרים הקטנים כדי להבטיח עיצוב נכון מבחינת אור וצל, שלא ייראה כלוא ויהיה בר-התאמה לעיצוב הקיים של החדר.

רנבי Renby חיפויי קיר מעוצבים

את חיפויי הקיר הארוגים שלכם רוכשים ב- Renby הום קוטור! החיפויים עשויים ממבחר של בדים ובמגוון עיבודים: כותנה חלקה לעומת כותנה סטנדרטית, משי טבעי, ויניל, עלים ופרחים ארוגים, ועוד. בואו להסדיר את החיפויים המושלמים לקירות שלכם. ב- Renby תקבלו את שירות הייעוץ הנדרש לקראת בחירת האריגים המושלמים לכל חדר.

שיתוף: