שטיחים איכותיים רנבי הום קוטור - כך תבחרו אותם

המזלג, הסכין, הכף, הצלחת והכוס מעוצבים ברמות שונות של דקורציה. בדרך כלל, משפחה ממוצעת מחזיקה סט אחד לפחות שנחשב למפואר ביותר, זה אשר מוציאים רק בנוכחות אורחים מכובדים. מעוניינים לשדרג את הסט הזה אצלכם בבית? במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד לעשות זאת כהלכה. מקבץ טיפים זה יבטיח כי סט הסכו”ם וכלי השולחן הבאים שתרכשו יהיה המפואר ביותר שתביאו הבייתה.

טיפ מס’ 1 – תכנון העיצוב

מה זה “פאר” בשבילכם? גביעים עם ניפוחי זכוכית עגולים וחדים? כפיות, מזלגות וסכינים עם ידיות מעוגלות? ואולי עם פיתוחי מתכת פנימיים? כפות חלוקה מעוצבות באליפסה ובידית? צלחות עם עיטורים ואיורים מרשימים של נוף, עיר קלאסית, טבע וגרפיקה צבעונית? אם כל אלו מדברים אליכם, אתם ללא ספק יודעים מהו עיצוב. כעת, גשו לתכנן כיצד ייראו כלי השולחן שלכם: אלו אלמנטים דקורטיביים הם החשובים ביותר בעיניכם כשאתם בוחרים סט כלי שולחן מפואר.

טיפ מס’ 2 – בחירה נכונה של ספק כלי שולחן

כלי שולחן מפוארים, בשונה מכלי שולחן רגילים, רוכשים רק בחנות מקצועית המתמחה בקריסטלים. חנות זו תבטיח לכם שיפורים בתחום הזכוכית, הסכו”ם המתכתי, הסכו”ם הפלסטי, צלחות האוכל וכל תחום אחר שתרצו לשפר בסט כלי שולחן כלשהו. בחירה בחנות קריסטלים, שלא כמו חנות כלי בית כללית תביא לכם את העיצובים הכי מלכותיים ותסדר לכם את האפשרות לרכוש כלי שולחן שלא האמנתם שתוכלו להשיג. בחנות זו ניתן להתבונן במגוון רחב של אסופות כלי שולחן ולבחור את המיטביים ביותר. בכך, אתם מבטיחים כי בבית שלכם ייהנו מכלי אוכל איכותיים בארוחות הפאר הבאות אשר תיזמו סביב השולחן בפינת האוכל.

טיפ מס’ 3 – החנות שלכם – Renby קריסטלים

חנות רנבי קריסטלים הנה שם דבר בשיווק ומכירת מוצרים קריסטליים וכלי שולחן ביתיים. באולמות המכירות של החברה ניתן למצוא כלי שולחן מפוארים מן המעלה הראשונה. למזלכם, התכולה זמינה גם באינטרנט ולא צריך להרחיק עד האולמות. בכך, תוכלו להבטיח שיש לכם כלי שולחן מן המעלה הראשונה כשהם זמינים במסך המחשב שלכם. החלטתם על דגם לרכישה? אל תתקדמו הלאה לפני שתקראו את דף המידע שרנבי מציבה לכם ליד התמונה, כדי להבטיח שהבנתם מהם הצבעים, מהו יחס הגדלים בין כלי האוכל לכלי השולחן וכד’. בכך, תוכלו להביא הבייתה מוצר שאתם יודעים בדיוק מהן תכונותיו הפיזיות והדקורטיביות.

שיתוף: