שטיחים איכותיים רנבי הום קוטור - כך תבחרו אותם

אין ספק כי כריות הבית מספקות את מענה העיצוב המושלם עבורנו. אם הספות שלכם כעת ללא כריות, עדיין ניתן לבחור עבורן מוצר נוחות מושלם בתחום זה. בשונה מהמקובל לחשוב, הן לא חייבות להיות עשויות מאותו חומר ייצור ואפילו לא מעוטרות באותו הצבע כמו של הרהיט. בואו ללמוד כיצד להשביח מראה חיצוני של רהיט בית ולהפוך אותו למושלם באמצעות כריות נוי מעוצבות.

גיבוש מבנה הכרית

לכל רהיט מתאים המבנה של הכרית שלו. יש רהיטים דקים – עבורו מתאימות הכריות הקטנות והדקות, וזאת לעומת רהיטים עבים וגדולים המצריכים כריות עבות, גדולות ורחבות. מומלץ לקבוע את הפרספקטיבה המושלמת לכל רהיט כדי להתאים לו כריות בגדלים היחסיים הנדרשים.

גיבוש גווני הכרית

לא מצאתם בדיוק את הגוון של הרהיט? לא קרה כלום. זה מתרחש ברוב המקרים. אם הרהיט שלכם טורקיז, למשל, ניתן לשייך לו כריות צהובות בהירות, ואם הוא רהיט אדום, ניתן להתאים לו כריות שחורות, כל אחד על פי העדפתו. ניתן גם לשלב מספר כריות בגוונים שונים הדומים זה לזה. כשתבחנו דגמים של כריות תוכלו להיווכח כי ישנם לא מעט מהם שצפויים להתאים לרהיטים שלכם, גם אם לא מצאתם את הגוון המדויק.

בחירת החומרים החיצוניים של הכרית

כריות נוי צריכות להסב לכם גם נוחות ולכן מומלץ להתעדכן אודות חומרי הייצור האפשריים להטמעה: עורות, דמוי עור, בדים, פרוות ועוד. חשוב לבחור בחומרי הייצור שהמראה והעיבוד שלהם יתאימו לזה של הספות והכורסאות וישלימו אותן בהיבט הוויזואלי. זה, והתבססות על החומרים הנוחים לכם יובילו לבחירת כריות מושלמת עבור כל רהיט בית.

כריות נוי של חברת Renby – להשלים בקלות את מראה הרהיטים

באמצעות כריות לספות של חברת Renby תוכלו גם אתם להשלים את המראה של כל ספה או כורסה. בניגוד למה שרבים חושבים, לא צריך להתאמץ למצוא בדיוק אחד לאחד את חומר הייצור ואת הגוון. יחד עם זאת, בחברת Renby עובדים אנשי מקצוע מומחים שיכולים לסייע לכם בכך ולהגיע לתוצאה זו בסבירות גבוהה ביותר. נציגי החברה ימליצו לכם על פתרונות חלופיים שישלימו את העיצוב באופן חד ומיוחד. את הבחירה ניתן ליישם בהדמיית מחשב של אתר הבית של Renby.

שיתוף: