שטיחים איכותיים רנבי הום קוטור - כך תבחרו אותם

כשמתעניינים ברכישת דירות צריך לדעת איפה לחפש, אבל לפני שמתחילים במלאכת החיפוש הסיזיפית: האם שאלתם את עצמכם פעם מה בדיוק אתם מחפשים? מהו האזור האידיאלי עבורכם ועבור בני המשפחה שלכם להתגורר בו, מה גודל הדירה הכי נכון עבורכם, האם אתם בחיפוש אחר דירות חדשות ומעוצבות בקריותאו מעדיפים דווקא לגור בדרום?

האם אתם מעוניינים לגור במרכז הארץ? או שדווקא לרכוש דירה בפריפריה זה מה שיהיה מותאם הרבה יותר לצרכים שלכם וליכולות הפיננסיות שלכם. ואחרי כל המחשבות הטכניות בו נתרכז בדברים החשובים באמת – כיצד תעצבו את בית החלומות שלכם? באיזה צבע יהיו הקירות? איך יראה המטבח? מה הקונספט המקשר בין כל האזורים הקיימים בבית? מה תרגישו כשתכנסו פנימה? האם תכנסו לחלל שנראה כמו קטלוג של איקאה או תשקיעו באמת בכדי לבדל את המגורים שלכם מכל בית אחר בעולם.

לאחר בחינה מחודשת אם עדיין החלטתם שאתם מחפשים דירות בקריות חשוב לנו לספר שאחד הפרויקטים הכי מרתקים בתקופה האחרונה הוא פרויקט ‘גבעת אלונים – שכונה המצליחה לשלב מרקם עירוני עם כפריחיבור לטבע, נוחות לכל בני המשפחה, מערכת חינוך איכותית ומערך כבישים בטוחתכנון השכונה מעניק מענה לכל צורך ועל כן ישנה אפשרות לרכוש בתים דו משפחתיים בעלי גינות פרטיות, דופלקסים ופנטהאוזים בבניינים בגבהים שוניםבניינים מיוחדים בעלי שתי דירות בלבד לכל קומה וכמובן אפשרות לדירות גןוהכי חשוב? בפרויקט הדירות השונות מגיעות כבר מעוצבות בטוב טעם, כך שזוכים בדירה חדשה ועיצוב בקו נעים לכל משפחה.

כשעיצוב פנים מגיע עם המפתח לדירה

נכון, חשוב מאוד לדעת לבחור את הספה הכי טובה, המטבח שיתאים לצרכים האישיים שלכם כמשפחה וגם את קווי העיצוב והגוונים שייקחו את הבית שלכם ויהפכו אותו לארמון, אבל עדיין, יש לציין שלעיתים מומלץ ואף כדאי להיעזר בשירותיו של מעצב פנים – כי איש מקצוע טוב יודע לקחת כל חלל ולהפוך אותו ליוצא מהכלל. ומעבר לעיצוב הפנים גם התכנית האדריכלית חשובה לא פחות ולכןכשעיצוב מודרני מתגבש מראש בסביבה ירוקה וכפרית, מתרחש לא פחות מנס עיצובי שמצליח להפנט את כל מי שמיועד לעבור לגור בשכונה החדשה. הרי דירות בקריות יש בשפע, אבל האם ראיתם שכונה בה מבחר הדירות מגוון כל כך ונראה כמו חלום שמתגשם מול העיניים?

ואם אתם רוצים “לקבל הכל מוכן” וודאי תשמחו לדעת שאת הדירה החדשה שלכם בקריות כבר תכננו ועצבו מובילי האדריכלים ומעצבי הפנים בארץ. לא תצטרכו לשבור את הראש איך לתכנן ולסגנן את הבית החדש כי לזה דאגו כבר מראש, כך שלכם נותר לקחת מפתח וליהנות ממגורים בשכונה מודרנית שמציעה איכות חיים בתוך הבית ומחוצה לו.

שילוב נוף ירוק במגרשי המגורים, לצד תכנון חניה נגישה ובטוחה, חלוקות חלל חכמותחומרי גימור מעולים ותשומת לב לכל פרט ולו הקטן ביותר. הרי מגיע לכם בית לא פחות ממושלם, נכון?שיתוף פעולה בין אנשי מקצוע מעולים יצר רמת תכנון וביצוע גבוה, מה שהצליח לקלוע לכל טעם אישי על ידי מגוון מרהיב של דירות בעיצוב שהופך חלומות למציאות.

שיתוף: