שטיחים איכותיים רנבי הום קוטור - כך תבחרו אותם

אליטיס חיפויי קיר מעוצבים

טפטי נייר להדבקה על הקיר על ידי צבעי? זו הדרך המודרנית לעצב בית. אם יש לכם בית בעיצוב עתיק או קלאסי, אתם צריכים טפטים מסוג שונה לגמרי. מומלץ להשתמש בשטיחי בד לעיטוף הקיר. טפטים אלו דקים משטיחים רגילים ושוקלים פחות מהם באופן משמעותי, מה שמאפשר את הצמדתם לקירות באופן אדוק ומוחלט. הדבר נכון הן עבור קירות בטון והן עבור קירות גבס.

להפוך את הקיר לקיר צבע בלי מדבקות ובלי משיחות מברשת

באמצעות טפטים מבד אתם יכולים להפוך בתוך מספר שניות את הקיר שלכם לקיר צבוע. ניתן לבחור סוגים רבים של בדים במרקמים ייחודיים לעיצוב הנדרש עבור הקירות שלכם. ניתן לבחור טפטים חלקים שידמו צבע חי או טפטים מגורענים שידמו שטיחים על גבי הקיר. מבחר דוגמאות העיצוב שניתן להסדיר הנו רב מאד ומאפשר לכם לשחות כיד הדמיון הטובה עליכם בעיצוב הביתי.

לחוות את חוויית הבית המעוצב באופן מעורר השראה

באמצעות טפטים מבד המודבקים על הקירות אתם נהנים ממגוון רחב של עיצובים שוברי שוויון. הקירות שלכם כבר לא יהיו לבנים אלא ישתתפו בעיצוב הבית השתתפות פעילה. אם יש לכם שטיחים, וילונות ומצעים בצבעים מסוימים, כעת זהו הזמן של הקירות שלכם. הסדירו עליהם טפטים מבד המעוצבים על פי סגנון העיצוב שתכננתם בבית. בדרך זו אתם מקבלים בית מעוצב למשעי אשר ניחן בסט צבעים יוקרתי.

חוויית בחירת הטפטים – מבלי לצאת מן הבית

את בחירתם של טפטים מבד מומלץ להסדיר בהדמיית מחשב של מרפדיית בוטיק. בדרך זו אתם לא צריכים לצאת מהבית. בחירת הטפטים נגישה במאת האחוזים עבורכם מבעד מסך המחשב. ניתן לקרוא את המפרט המלא של כל דגם, סוג בד, עובי, לאיזה סוג קיר זה מתאים, גבס או בטון, או שניהם גם יחד, ועוד.

רנבי Renby הום קוטור – להגדיר מחדש את עיצוב הבית

כשאתם רוכשים טפטים מבד של Renby הום קוטור אתם מבטיחים לעצמכם את המיטב בעיצוב הבית. הבית צפוי להיות עתיק צבעים ועל כן – בעל מראה מיטבי בחלליו הפנימיים. אם אתם רוצים לא להשאיר ולוּ סנטימטר של לבן, בואו לרכוש את בדי היוקרה של Renby הום קוטור!

שיתוף: