שטיחים איכותיים רנבי הום קוטור - כך תבחרו אותם

אם אתם מעוניינים לגבש מצעים מעוצבים למיטות ובכך להפוך את סביבת השינה שלכם למעוצבת, מהודרת ומזמינה במיוחד, מומלץ להסדיר אותם בחברה בדים ייעודית להלבשת דירות. חברה זו חולשת על כל סוגי בדי הבית, החל משטיחים ועד טפטים ווילונות, ועל כן מציעה גם סט מצעים מעוצב באופן מיוחד.

חומר הייצור של המצעים

חומר הייצור המומלץ ביותר למצעים הוא הכותנה המצרית. זהו חומר רך, לא מיוזע, נושם, ועל כן הוא מספק מענה למשתמש בכל ימות השנה, גם כשחם וגם כשקר. את החומר ניתן לעצב במגוון רחב של דרכים, כפי שתוכלו ללמוד בפרקים הבאים.

גיבוש הטקסטורה של המצעים

את הטקסטורה של המצעים ניתן לגבש בשתי דרכים: או שהיא זוהרת וחלקה דמוית משי, או שהיא מחוספסת ולא זוהרת, בעלת מראה הכותנה האמיתי. בחירת הטקסטורה לא מבוססת רק על ההעדפה שלכם לבד זוהר או רגיל, אלא גם על הנוחות שלכם. יש שיעדיפו מגע חלק כמו של משי ויש שהמגע המחוספס הוא שיסב להם את הנוחות כשהם ישנים. ניתן גם לשלב בין 2 סוגי הבדים. בדרך כלל, מה שעושים – בוחרים לבוא במגע עם הכותנה הרגילה, ואת הכותנה הזוהרת דמוית משי שמים מעל המצעים הרגילים, ככיסוי למיטה.

גיבוש הגוונים של המצעים

את הגוונים אנו ממליצים לגבש על פי העדפותיכם האומנותיות. בתחום המצעים זה ממש קל. אם החדר שלכם מבוסס על כסאות מרופדים, ספות אירוח, מדפים וכד’ המגובשים בסט צבעים קבוע, ההמלצה היא לבחור באותם צבעים כדי  להשלים את תמונת העיצוב. בדרך כלל, ייבוא מיטה ומצעים זו הפעולה הראשונה שעושים לאחר שבונים חדר, ולכן פשוט תלכו אחר נטיית ליבכם.

רנבי Renby – מצעים מעוצבים בהתאמה אישית

בחברת Renby תוכלו להסדיר מצעים מעוצבים למיטה. המצעים עשויים מהכותנה המצרית ועל כן מאפשרים את מלוא הנוחות למשתמש. ניתן לבחור בין דגם חלק וזוהר, דמוי משי המיוצר באיטליה לבין דגם מקורי של Renby מהכותנה המצרית בעיבוד גולמי. לרוב, לקוחות ישלבו בין העיבודים ויציבו את האיטלקי החלק ככיסוי למיטה. בואו לבחון את הדמיית המחשב של Renby ולבחור את סט המצעים המושלם למיטות שלכם.

שיתוף: