שטיחים איכותיים רנבי הום קוטור - כך תבחרו אותם

עיצוב הבית מיסוני פרחים 3

כיסוי המיטה הוא הפנים האמיתיות של המיטה שלכם. מומלץ להסדיר את רכישתו בנוסף למצעים רגילים על מנת לשמור עליהם באופן מיטבי ולהגן על הפאנל העליון ועל דפנות המיטה מאבק. בנוסף, נהנה הצרכן מעיצוב חסר פשרות של המיטה שלו בצבעים שהוא תמיד חלם לראות אותה שזורה בהם. כיצד מומלץ לבחור כיסויי מיטה? במאמר שלפניכם אנו מספקים את כל המידע עליהם כדי שתוכלו לבחור בקלות את הדגמים הנדרשים למיטות שלכם.

גיבוש עיצוב כיסויי המיטה

את עיצוב כיסויי המיטה מומלץ להסדיר באמצעות תמונות מונפשות. לא צריך לצאת לעבר החנות כדי לרכוש אותם. כן צריך למדוד את המיטה כולל את בית המזרון ולהצטייד במידות האורך והרוחב כדי לבחור את הכיסוי במידה הנדרשת. אנו ממליצים שהכיסוי יהיה מעט גדול מכך על מנת שיספק הגנה גם לדפנות. צבעי הכיסוי צריכים להיבחר בהתאמה לעיצוב החדר. אחרי הכל, זה לא סט מצעים מתחלף, זה כיסוי שכאן כדי להישאר על המיטה שלכם ולכן הוא דומה לבחירת רהיט קבע. מומלץ להתרכז בתוך החדר שלכם ולבדוק את הצבעים שיתאימו ביותר לשילוב בתוכו.

בחירת מרקם חומר כיסוי המיטה

אנו ממליצים שהכיסויים יתהווה במרקם חלק, דמוי משי, גם אם הם עשויים מכותנה. ניתן להשיג כותנה בגימור זה והוא יספק את כל מה שהמיטה שלכם צריכה. גימור כמו-משי חלק מספק הגנה מאבק, הוא תמיד נשאר נקי, מעטים הן הפעמים שצריך לרחוץ אותו, על אף סממני היוקרה והעדינות שלו הוא נחשב בד רחיץ, וחשוב לא פחות מאלה הוא שומר על המצעים באופן מיטבי בשל עוביו וחוסר חדירותו.

Renby – כיסויי מיטה בייצור מקומי ובייבוא

בחברת Renby תוכלו לרכוש את הכיסויים של המעצבים הבינלאומיים הידועים Frette, Etro, Missoni ואחרים לצד כיסויים בייצור מקומי. הם נתפרים במתפרת הום קוטור המשמשת את רנבי ואתם כלקוחות יכולים לרכוש אותם בהתאם למידות המיטה שלכם. מאד חשוב לבחון אותן לפני הרכישה כדי לא לרכוש כיסוי גדול מדי, אך מומלץ לתכנן להגדילו מעט מעבר לגודל המיטה כדי לספק הגנה גם לפאנלים הצדדיים שלה. בואו ליהנות ממבחר יוקרתי של כיסויים למיטה מבית Renby!

שיתוף: